22 Ağustos 2013 Perşembe

| Cool But Elegant |

Merhaba arkadaşlar! Sağlık sorunum nedeniyle bir süredir birşey yazamadım.. Malumunuz yirmilik dişler! Ama bu beni tabii ki de yazmaktan alıkoymayacaktı. Bugün sizle paylaşmak istediğim konu kanaviçe elbiseler veya kaneviçe elbiseler halk arasında ikisi de söylenebiliyor. Ben kaneviçe diyorum :) Bildiğimiz üzere kaneviçe böyle yuvarlak tabla gibi bir kumaşın üzerine el işiyle bir takım şeyler dikip bir görüntü çıkartmak. Ama tasarımcılar bir adım ileriye taşıyıp tablalar yerine insanları kullanmaya başladılar! Pardon elbiseleri! Bence gayette iyi yaptılar. İnanılmaz havalı durdukları kadar çokta asil duruyorlar. Çok fazla yerde görmek mümkün değil bu güzel şeyleri. Benim bildiğim sadece iki marka var. Dolce & Gabbana ve Valentino. Ama size benim bir tavsiyem olacak. Eğer anneniz veya ananenizin elinden geliyorsa, neden güzel bir elbisenin üzerine hemen başlatmıyorsunuz ? :)

Hı guys! I couldn't post anything because of my recent health problems.. As we all know, Wisdom tooth! But ofcourse that wasn't gonna stop me. Today I wanna talk about hand embroidery dresses. In my language in Kanaviçe or Kaneviçe. I say Kaneviçe :) As we all know Kaneviçe is actually an art thats being done on a white round fabric and make that something presentable. But designers made a step forward and started to use people! Sorry dresses! which is very good for me. They look insanely cool and also elegant. It's not always possible to see these beauties around. I only know 2 brands that make those dresses. Dolce & Gabbana and Valentino. But I have an advice for you. If you mom or granny is good at hand embroidery. Why don't you let them start on a beautiful dress ? :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder