12 Ocak 2014 Pazar

Fİ - Fİ - Fİ - FİLMS!

I kind of started to believe to the saying 'Fashion is everywhere'. On the street, school, home, work, everywhere! The thing that was tried to portrait in that saying is you can get inspired by really simple things. The topic I wanna talk about today is films that are about fashion industry. Shortly my favourite 5 fashion films. I like comedy ones more actually but I can't say I don't like biography ones. Because it shows how difficult times they've been through and it makes me feel more stronger. I'm sure you watched at least 1-2 out of this top 5 but I'm saying don't move on your life before you watched all of them! 

'Moda her yerdedir' söylemine şu sıralar gerçekten inanmaya başladım. Sokakta, okulda, evde, iş yerinde, her yerde! Bu söylemde denilmek istenen aslında küçük bir bakışla herşeyden ilham alabileceğimizi söylüyor. Benim bugün değinmek istediğim mecra ise filmler. Moda endüstrisini konu almış 5 favori filmi paylaşacağım sizinle. Ben aslında daha çok komedi dalında olanları seviyorum, fakat biyografi şeklinde olanlara da bayılmıyor değilim. Çünkü o kişinin nerelerden geçtiğini görüp daha güçlü olmamı sağlıyor. Bu 5 film arasında illa ki izlediğiniz bir veya iki tane vardır. Fakat ben hepsini izlemeden hayatınıza devam etmeyin diyorum!

                                                                                         1 - Devil Wears Prada


                                                            2 - Coco Before Chanel


                                                           3 - The September Issue


                                                                              4 - Confessions Of A Shopaholic


                                                   5 - Valentino: The Last Emperor



5 yorum:

  1. september isssue'yu izleyebileceğim yer bulamadım ve hala seyredemedim :O
    ben olsam bu listeye tom ford'un yönetmenliğini yaptığı a single man'i de eklerdim! bir de gardrobunun ilham verici yönünden dolayı factory girl edie'yi de. bir de izleme fırsatı bulamadığım ama çok merak ettiğim diana vreeland belgeseli var (the eye has to travel).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saydıklarını bende izlemedim o yüzdende eklemedim :) Ben izleyip beğendiklerimi ekledim yazıma. Ama duyduğum iyi oldu bu filmleri. Sağol canım!

      Sil
  2. 3 ve 5'i daha izlemedim ama diğerlerini en az 5 kere izlemişimdir hemde hiç sıkılmadan. :)

    YanıtlaSil