20 Şubat 2014 Perşembe

Pixie Brought The Elegance

Hı guys! It looks like I haven't post anything for awhile, that's because of moving out and such problems. But I'm comfy now and I can start to write. Yay! My lovely friend Tuğçe inspired me to write about this topic actually. The topic is pixie cut hairstyles. I think it looks awesome on her. She has a very characteristic face and brunette skin. That sounds good right? If we talk about others, I think they have to have strong features if they are gonna have that cut. I'm talking about bones, neck and shoulder area. If you have high cheekbones or strong jawline, there you go! Also the point that I love about this haircut is whatever the person is wearing, clothes seems never simple. Even if they wear a very sexy dress, the haircut makes it look very elegant. My favourites with that hairstyle are Anne Hathaway, Nina Porter, Sylvia Brindis. Note: Miley Cyrus is never gonna be in this list.

Merhaba arkadaşlar! Bakıyorumda baya baya bir süredir yazmamışım, taşınmaca ve bir takım sorunlar nedeniyle oldu bu talihsizlik. Ama şuan rahatım ve yazıma başlayabilirim. Oh! Bu yazıyı yazmama aslında sevdiğim bir arkadaşım olan Tuğçe sebep oldu. Konumuz ise kısacık saçlar. Ben kendisine çok yakıştığını düşünüyorum. Çok güzel karakteristik bir suratı ve esmer bir teni var. Kulağa güzel geliyor öyle değil mi? Diğer kişilere gelir isek, bu saçı bence kesinlikle suratı güçlü kişiler yapmalı. Kemik, boyun, omuz çevresinden bahsediyorum. Güçlü elmacık kemikleriniz veya çene kemiğiniz varsa buyrun meydan sizin! Ayrıca kadınlarda kısa saçta en sevdiğim özellik, ne giyerlerse giysinler basit durmuyor. Çok seksi bir elbiseyle dahi zarif gösterme gibi bir özelliği var bu saç modellerinin. Buna saça sevdiğim kişilerden örnek verebileceğim isimler ise Anne Hathaway, Nina Porter, Sylvia Brindis. Not: Miley Cyrus asla bu isimlerin arasında yer almayacak.








4 yorum:

  1. Miley cyrus konusuna katiliyorum :) aktris Mia FArrow'unda genclik yillarinda bu saci kullandigi bir donem var ki,ben gorunce bayildim. senin orneklerin de kesinlikle cok hos kadinlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mia Farrow'un Rosemary's Baby'deki halini diyorsun sanırım :) Bayılırım!

      Sil
  2. en güzel pixie bence jean seberg'inki! carlos fuentes'in diana kitabından dolayı çok çok hayranlık besliyorum..

    YanıtlaSil