20 Nisan 2013 Cumartesi

'StyleStar Of The Week - Agyness Deyn'

Kendi bloğum adına bir bölüm yapmaya karar verdim. 'StyleStar Of The Week'. Yani her hafta tarzını beğendiğim bir kişiyi sayfama konuk edeceğim. İlk konuğum ise 'Emekli Süpermodel' Agyness deyn ! Moda dünyasını çok ikiyüzlü ve çirkin bulduğunu dile getirdi kendisi. Ama bir moda ikonu olmaktan emekli olduğunu sanmıyorum. Hala gün içinde giydiği kıyafetlerle modada izlerini bırakıyor, yeni bir çizgi çekiyor..
I decided to do a section for my blog. 'StarStyle Of The Week'. So I'm gonna introduce a stylish celebrity once a week. My first quest is 'Retired Supermodel' Agyness deyn ! She said that she finds fashion world very 'Fake and Ugly'. But I don't think she's retired from being a fashion icon. She still impresses people in fashion and draws a new line..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder