16 Nisan 2014 Çarşamba

Suggestion - Nike Flex Run '13

People who had broken limbs know, when you move that area too much you suffer a lot and I've had painful times on the long walks as a talented guy whose leg was broken during birth. It's gonna be so cliche but I say final! to it. Seriously. I got out shopping to check out Nike Airmax shoes but came back home with Nike Flex Run '13 that I fell in love with first sight. I thought a lot about what to write from now on but it's very hard to describe this shoes guys. Seriously at least go & try. I'm sure you'll love it :) Also I can honestly say that this shoes have so many beautiful colors that's gonna make walking a pleasurable thing!

Herhangi bir uzvu kırılmış olanlar çok iyi bilir, o bölgeyi çok çalıştırdığınızda inanılmaz bir ağrıyla karşılaşırsınız. Ben de doğum sırasında bacağı kırılmış yetenekli bir kişi olarak her daim çok uzun yürüyüşlerde ağrı çekmişimdir. Çok klişe olacak ama bu olaya artık son! diyorum. Hem de çok ciddi olarak. Nike Airmax modellerine bakmak için çıktığım alışveriş serüvenimde denediğim ve ilk anda aşık olduğum Nike Flex Run '13 modelini torbasına koyarak döndüm evime. Buradan sonrasını yazmak için gerçekten çok düşündüm ama bu ayakkabıyı tarif etmek için bir cümle bulamadım arkadaşlar. Gerçekten gidin en azından bir deneyin. Hak vereceğinizi düşünüyorum :) Ayrıca bu ayakkabının o kadar güzel renkleri var ki yürümeyi bir zevk haline getirdiğini size açıkca söyleyebilirim!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder