8 Nisan 2013 Pazartesi

'Eyeliner Sorunsalı'

Özellikle Türkiye'de eyeliner'ın kadınlar için büyük bir sorun olduğunu gözlemlemiş durumdayım. Allem edip kallem edip bir yerden bir çizgiyi çekmeye çalışmalar mı dersiniz, kedi görünümü yapmaya çalışırken kedi harici herşeye dönen mi dersiniz ? Binbir çeşitler gerçekten. Ayrıca Türkiye'de kadınlar sanırım yenilikten korkuyorlar bunu da farkettim. Sadece tekdüze bir siyah eyeliner ! ve o bir sebeple hep aynı şekildir nedense. İşte ben bunu kırın diyorum. Yenilik diyorum. Renk diyorum. Hatta rengarenk diyorum ! Bu renkleri bulabileceğiniz markalar ise M.A.C, Maybelline ve Sephora. O zaman bakın bakalım siyah bir eyeliner harici yapabileceğiniz neler varmış..
Especially in Turkey, I noticed that eyeliner is a huge problem for women. They usually try to look like a cat but look like everything except cat. They are really everywhere. I also realized that turkish women are afraid of new things. A regular black eyeliner as always ! and I don't why, it's always in the same shape. I say break it ! I say newness. I say color. Even colorful ! The brands that you can find those colors are M.A.C, Maybelline and sephora. Then let's see what you can do other than black eyeliner.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder