25 Mart 2014 Salı

Blogger Bazaar #5 Ardından!

I guess 23th March was a really exticing day for me and other 42 blogger. We opened our stand and started to wait for our followers and costumers. I honestly thought Lütfi Kırdar Convention And Exhibition building was great for that kind of event. It was a big, organized area. But the most important it was big but not empty! The event that was sponsored by Radikal.comtr, Bonvagon, BellaMola.com started a little bit distressed for me. Because I was thinking I was gonna mark an era in sales and marketing and couldn't sell something for the first 4 hour! But then it got better with my mom's visit and I left the event with a good amount of money. I can actually summarize the day as 'I made good money and also good friendships' :)

Sanıyorum ki benimle beraber 42 blogger için 23 Mart Pazar günü çok heyecanlıydı. Blogger Bazaar'da tezgahlar açılmış, takipçiler ve müşteriler beklenilmeye başlanmıştı. Ben açıkcası Lütfi Kırdar Kongre Ve Sergi Saray'ının bunun için harika bir yer olduğunu düşündüm. Büyük bir alandı, düzenliydi en önemlisi büyüktü fakat boş değildi! Radikal.com.tr, Bonvagon, BellaMola.com gibi sponsorların eşliğinde düzenlenen etkinlik benim için birazcık sıkıntılı başladı aslında. Çünkü satış ve pazarlama alanında bir çığır açacağımı düşünürken ilk 4 saat hiç birşey satamadım! Sonra annemin mini bir ziyaretiyle işler yoluna girdi ve güzel rakamlı bir kazanç ile mekandan ayrıldım. Günü şu şekilde özetleyebilirim aslında. 'Hem para hem güzel dostluklar kazandım' :) 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder