6 Haziran 2014 Cuma

Was It A Coincidence?

Hey guys! To be honest I was quite like 'What am I gonna write now' 'How were we posting something' 'We are clicking here right'. I took an almost one month break. Little problems, tiny difficulties. But they got solved finally. I'm happy! I'm dedicating this post to 'Ladies who shops from mens section but make fun of men who wears from women section'! So basicly sandals are indispensable for me. They are awesome if they are comfy, chic and your style. Wear them as long as you can. I came across with these divines at the Zara store when I was looking around. It was placed at women's section. First the gold part of the sandal whispired 'Why dont you buy me'. Then I tried on, took a little tour and I said 'I will e back...' It's not a sandal that everyone would love actually. Even I heard a 'Zuhaha' from my friend sometime. But as result did ı love it? DONE. Amen.

Merhaba arkadaşlar! Merhaba dostlar! Aslında bu yazıya başlarken bile 'Ne yazacağım ben şimdi' 'Nasıl yazılıyordu ki' 'Şuraya basıyoruz değil mi' gibi düşüncelerim yok değildi. Neredeyse bir aylık bir ara verdim. Küçük problemler, minik sıkıntılar derken geçtiler gittiler. Mutluyum! Bu postumu 'Her markanın erkek bölümünden giyinip, kadın bölümünden giyinen erkek bloggerlara laf eden hanım arkadaşlar'a adıyorum! Şimdi şöyleki sandalet benim için kesinlikle bir vazgeçilmezdir. Bir kere rahatsa, şıksa, sizi yansıtıyorsa tadından yenmez o. Giy giyebildiğin kadar. Bende bugün başıboş bir şekilde Zara mağazasında gezerken denk geldim bu kutsal şeylere. Kadın bölümünde yer alıyordu kendileri. Gold bölümü 'Neden beni almıyorsun' dedi ilk önce. İlk etrafa baktım. Sonra denedim, bir kaç tur attım ve dedim ki 'Geri döneceğim...' Çokta herkesin seveceği bir sandalet değil aslında. Hatta arkadaşımdan bir ara 'zuhaha' gibi bir ses duyduğumu söyleyebilirim. Ama sonuç olarak sevdim mi? BİTTİ. Amin arkadaşlar.





1 yorum:

  1. that's the spirit! diyor ve tebrik ediyorum :) bununla birlikte olan kombinlerini de görmek isterim :)

    YanıtlaSil