5 Mayıs 2013 Pazar

'StyleStar Of The Week - Anne Hathaway'

StyleStar bölümümün  bu hafta ki konuğu Akademi ödüllü aktris Anne Hathaway. Acemi Prenses yıllarında aşığıydım kendisinin. O zamanlar daha asi bir kadındı gerçek hayatta. Ama sonraki yıllarda bana çok çıtkırıldım gelmeye başladı ve antipatimi kazandı. Neyse konumuz onu sevip sevmediğim değil, tarzı ! Tarzı kendi gibi narin aslında. Oldukça feminen ve asil. En maskülen parçalarla dahi üzerindeki kadınlığı atamıyor. İyi birşey midir ? Kötü birşey midir ? Bu göreceli. Ama ben 'kendi' olan kadınlardan olduğunu düşünüyorum. 
This week's StyleStar guest is Academy Award winner actress Anne Hathaway. I was in love with her 'The Princess Diaries' years. She was more rebel back in the days. But I find her so niminy piminy right now and it's annoying to me. Anyway our topic is not Do I love her or not, her style ! Her style is fragile like her. Very feminene and noble. She can't take her womanly look away even with the most masculen pieces. İs it a good thing ? Or a bad thing ? It's relative. But I think that she is one those who is 'herself' women.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder