16 Mart 2013 Cumartesi

'Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'

Öncelikle merhaba ! Fark ettim ki hakikaten uzun zaman olmuş yazmayalı. Ama geri dönmek için iyi bir zaman seçmişim kanımca. Bildiğimiz üzere İstanbul Fashion Week artık Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul ! Bu da ne demek ? Daha kaliteli bir iş, daha sıkı bir yönetim demek. Dürüst olarak söylüyorum ki içim çok huzurlu ve sevinç dolu bitirdim bu Fashion Week'i. Ciddiyet vardı ilk olarak. İpini koparan giremedi. Basından girmenin verdiği rahatlıkla konuşuyor olabilirim biraz ama gerçekten de böyle olmalıydı. Nerede çokluk orada b*kluk gerçeğini asla ezip geçemezdim ! Defilelere gelecek olursam.. Ben yine her zaman ki gibi her defileyi değil, favorilerimi paylaşacağım. Heh bir de gelelim podyuma ! Podyumu inanılmaz beğendiğimi söyleyebilirim. Hiçbir platformu olmayan dümdüz beyaz bir podyum çıktı karşımıza. Bu da görsel olarak bir 'Alışveriş merkezi defilesi' değil de gerçek bir moda defilesi gibi hissetmemizi sağladı. Sizinle paylaşacağım defilelere gelirsek benim favorilerim ; Özgür Masur, Cengiz Abazoğlu, Nej, Özlem Kaya ve Nihan Peker idi.. Özgür Masur bana kalırsa feminenliği ve maskülenliği en iyi kombinleyen tasarımcıydı. Siyah ve beyazın ağırlıklı olduğu koleksiyonda saten, deri ve dantelin kullanılış şekli ise oldukça ilgi çekti. Nihan Peker'in tasarımları bana oldukça 'Modern Geyşa' çağrışımı yaptı..Karamel ve beyaz kumaşın uyumu gerçekten göz kamaştırdı. Cengiz Abazoğlu da karamel ve siyahı harmanlayanlardandı. Fakat bana kalırsa en çok ilgi çeken tasarımları leopar deseni kullandığı elbiseleriydi. Gelelim Özlem Kaya'ya, onun tasarımları bana 'Uzay Çağı'nı hatırlattı bir şekilde. Creeper tarzı ayakkabı seçimi olsun, siyah ve bronz'u kombinlemesi olsun baya ilginçti. Son olarak Nej defilesinde beni kendine çeken kadınsı tasarımların içinde olan maskülen modellerdi. Feminen kesimli kıyafetlerin altına giyilen postal tarzı ayakkabı seçimi koleksiyonun seksapalitesini dengeleyerek harika bir görüntü çıkardı karşımıza.  Jale Hürdoğan defilesinde ilgimi çeken ise makyajda inkar edilemez bir 'Galliano' özentiliğiydi.. Ayrıca Cengiz Abazoğlu ve Özgür masur defilelerine adeta ünlü akını vardı. Demet Evgar, Bade İşçil, Fatoş Kabasakal ve Ebru Şallı'yı zaten severdim fakat nezaketlerini ve samimiyetlerini görüp fotoğraf çektirmekte hiçbir sorunları olmadığını fark edince onları sevmekte ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım.. Ayrıca fotoğrafların üzerine blog adresimi yazmamdan dolayı üzgün olduğumu belirteyim. İnsan bir işe gerçek bir emek verince çalınsın istemiyor.Anlayışınızdan dolayı teşekkürler...


                                              'Özgür Masur'






                                      
                                        
                                         'Nihan Peker'







                                  
                               'Cengiz Abazoğlu'






                                  
                                          'NEJ'






                                         

                                  'Özlem Kaya'






                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder