22 Mart 2013 Cuma

'Codentry & Merve Bolugur'

Benim de bugün öğrendiğim üzere başarılı oyuncu Merve Boluğur ile Codentry iş birliği yaptılar. 16. yy Barok döneminden alınan ilham ile silüetleri günümüzün modern, dişi ve çarpıcı hatlarıyla harmanlanan 'Gothic' koleksiyonu bugün Nişantaşı Codentry mağazasında ilgilileriyle buluştu. 


'Gothic' koleksiyonunda çokça V yakalar, sırt ve bacak dekolteleri, vücudu saran silüetler, uzun etekler, dantel şortlar, saten kumaşlar, tül garniler, krep, deri ve örme kumaşlar görüyoruz.Bu da bize ilkbahar-yaz için değişik bir hava sunuyor.
Merve Boluğur ; 'Eski dönemin karakteristik silüetlerini günümüzün modern, dişi ve keskin hatlarına göre uyarladım. Ayrıca koleksiyonda gecenin gizeminden ve derinliğinden ilham aldım. T-Shirt tasarımlarımda masalsı bir dünya hayal ettim ve bunları t-shirt baskılarında uygulamaya çalıştım. Codentry'le olan çalışmamızdan ve şimdiden çıkan sonuçlardan çok memnunum' dedi.





1 yorum:

  1. İLk siyah elbiseli resimdeki elbise( ne garip oldu bu?),gerçekten güzel hele o omuzlardaki detaylar... Tabi resmi ilk başta yarısı görmüştüm kısa olduğunu tahmin etmedim uzun tahmin etmiştim. Gözüme öyleyken daha güzel görünmüştü :) Bu güzel post için teşekkürler.

    YanıtlaSil