2 Şubat 2014 Pazar

LEE SS '14 LANSMAN

Finally I'm posting the Lee's launch with a little delay. It was a launch that I can call 'Too cute'. We were welcomed great, got to meet with amazing people and the most important I got to see my friends that I went there with the same thoughts. I saw a very colorful collection. It was so colorful even I remember when I was looking at jeans my eyes were shinning. Jean jackets were to die for. But I'm saying 'tops' and stop speaking. My weak point...
Minik bir gecikmeyle Lee'nin lansman davetinin postunu yayınlıyorum sonunda. 'Çok tatlı' olarak adlandırabileceğim bir davetti. Harika karşılandık, bir sürü güzel insanla tanışma fırsatı yakaladık ve en önemlisi aynı düşüncelerle buraya katılan arkadaşlarımı görme fırsatı yakaladım. Fazlasıyla renkli bir koleksiyon gördüm. Hatta o kadar renkliydi ki pantolonlara bakarken bir ara gözlerimin parladığını hatırlıyorum. Kot ceketler suç işletecek kadar güzeldi. Ama ben 'üstler' diyorum ve susuyorum. Zayıf noktam...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder