25 Kasım 2013 Pazartesi

Çekiliş Sonucu - Vivienne Westwood Melissa

Nihayet bir haftalık blog çekilişimin sonuna geldik! İlk çekilişimdi bu benim ve bloğumun. Dolayısıyla katılım sayısı epey bir azdı :) Ama bunu daha çok bebek bir blog olmama bağlıyorum ve büyüyeceğime inanıyorum! Kazanana gelirsek. Çekiliş sonucunu çok ilginç bir şekilde gerçekleştirdim aslında. Arkadaşlarım bir takım çekiliş siteleri önerdiler, buraya sayıyı yazıyorsun ve sana bir sayı söylüyor o sayıya denk gelen katılımcı kazanmış oluyor gibi. Ben daha sıcak bir yöntem deneyeyim dedim. Anneme '1 - 7 arası bir sayı tut ve 3 saniye içinde söyle' dedim. 1...2...3... dedikten sonra annem galeyana gelip 1 olsun! dedi. Yani Çağla Taşdemir :) Onu çok tebrik edip iletişim bilgilerini facebook aracılığı ile iletmesini rica ederken, diğer katılan arkadaşlarımın ise beni takip etmeye devam etmelerini umuyorum çünkü güzel çekilişler devam edecek! :)

Finally its become the end of the give away! It was my first one. Therefore the competition was quite underrated :) But I think thats because I'm a baby blog and I believe I'm gonna grow up! The winner... I decided whose gonna win in a very interesting way actually. My friends recommended me some kind of sites that you get in and you write number then the site tells you a number which is the winner. I decided to do it in a more warmly way. I said to my mom 'Chose a number between 1-7 in 3 seconds'. When I started to count 1...2...3... Excitedly she said let it be 1! So Çağla Taşdemir :) While I was congratulating her and asking for her communication infos, I hope other competitors is gonna keep following me because give away will continue! :)

2 yorum: