18 Mayıs 2013 Cumartesi

'StyleStar Of The Week - Ezgi Bozkurt'

StyleStar benim nezdimde artık bir ritüel olmuş durumda. Laf olsun torba dolsun diye değil, gerçekten tarzını beğendiğim kişileri yazıyorum. Mesela bugün Ezgi Bozkurt hakkında yazacağım gibi. Aslında Ezgi Bozkurt'u podyumda izlemek benim için gerçek bir zevk. Çok 'Fara tutulmuş geyik' havası görüyorum ben onda ki bu harika bişey. Onun kendine özgü olmasını sağlıyor. Tarzına gelirsem, bence son zamanlarda gördüğüm en iyi giyinen model açık ara. Yabancılarda dahil ! Onun tarzında çok dipten dibe sinsice bir asilik seziyorum ben. Feminen parçalar bile nedense onda aykırı duruyor. Nasıl yaptığını bilmiyorum. Ama buda onun sırrı öyle değil mi ? 
StyleStar became a ritual for me. I'm not writing this section in vain, ı'm writing people who I love their style. For example I'm gonna write about Ezgi Bozkurt today. Actually it's a real pleasure for me to watch her on the runway. I see her as a 'Deer in headlights' which is a great thing. It makes her unique. Her style, I think she is the best dressing up model nowadays. İncluding foreign models ! I feel some kind of rebellious inside of her style. Even feminine pieces look rebel on her. I don't know how she does that. But it's her secret right ? 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder